2014. január 4., szombat

Caroline Hanson: Love is Darkness




Szóval, hol is kezdjem. Nem teljesen azt kaptam amit vártam. Fülszöveg alapján jónak tűnt, de csalódnom kellett. Azt hittem a főhős egy belevaló, tökös, többnyire határozott csajszi lesz ennek pont az ellenkezője történt. Val egy idegesítő személyiség, teljes mértékben határozatlan és döntésképtelen is. Apuka vámpírvadász, és van egy segédje Jack, akiért Val oda meg vissza van, ezért kitalálja, hogy a sárga földig leissza magát és remélhetőleg Jack is követi oda és így lefeküdhet vele. Ám, a végén Jack visszakozik és nem történik meg a romantikus kis légyott. Mindezek után Valerie összejön egy Ian nevezetű fickóval, és lefekszik vele. De közben azért Jackre is gondol ám sőt a képben ott van a vámpírkirály Lucas is, aki szintén borzasztóan szexi, de vajon bántani fogja őt, vagy mégsem, megmentett az igaz, de ha mégis bánt, ugye nem fog bántani, lefeküdjek vele is, de mi van ha bánt....na ettől rosszul voltam. Komolyan, Lucas folyton megerősítette, hogy nem fogja bántani, de azért még biztos ami biztos megkérdezi párszor, hogy tuti nem? -.- Nyomozgatnak kicsit. Aztán gyűlöli Lucast is, de közben vacilál, hogy lehet mégsem gyűlöli. Na itt már tényleg végem volt mint a botnak. Jött a bálos harc, azt legalább jó volt. A csaták, amikor történt valami nem csak ez a bugyuta agyalás, azok mentették meg picit a történetet. A könyv utolsó mondata.. Jack.. Ez komoly? :D Itt már sírtam :D
Sokszor kínomban nevettem ezen a könyvön. A poénok legalább jók voltak, de kérdéses, hogy a folytatást elolvasom-e még. Eléggé lelombozott ez a könyv, kicsit agyhalott érzésem van :D Párszor megfojtottam volna Valt, úgy szeretetből. -.- Továbbá hiába van szerelmi háromszög, simán kikövetkeztethető kivel marad a végén, tehát még ezen se kell izgulni. 
Három csillagot adtam rá molyon, azért mert:
1. Lucas = egyik kedvenc nevem *.*
2. A poénok miatt.
3. A harcok miatt.
Úgyhogy így jött össze nálam a csillagozás. Nem igazán ajánlom azoknak akik kikapcsolódni vágynak, mert ez a könyv, tuti felborzolja az idegrendszerüket. 

3 megjegyzés:

  1. Néha szeretem borzolni az idegszálaimat, de ezt a könyvet inkább kihagynám. Közben eszembe jutott, hogy láttam már erről a könyvről más értékelést valamikor réges-régen, ami hasonló volt a tiédhez .Úgyhogy plusz súly megy az "el nem olvasom" mérlegre. A borító viszont nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. A borító tényleg jó, de ebből is látszik, hogy az nem minden. Mondjuk előfordul, hogy borító alapján olvasok el egy könyvet, mert annyira jól néz ki ezért párhuzamot vonok, hogy a történet is jó lehet és mégsem...persze vannak kivételek ahol borító, történet egyaránt csillagos 5-ös. De volt olyan, hogy a borító alapján el se olvastam volna, de annyian ajánlották és nem bántam meg :)

    VálaszTörlés
  3. Engem is csapott már be borító. Például ott van Raine Miller: Meztelenül könyve, aminek borítója nagyon megtetszett. A sztori már közel sem. De Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz magyar kiadásának pocsék kinézete ellenére, nagyon tetszett a történet.

    VálaszTörlés