2013. december 29., vasárnap

Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet





Weslynben, a connecticuti gazdag városban, ahol a lakosság többségének az a legfőbb gondja, hogy milyen benyomást kelt, és kivel előnyös mutatkozni, Emma Thomas a legszívesebben átváltozna levegővé, de addig is rögeszmésen ragaszkodik a tökéletesség látszatához: úgy öltözik, hogy senki se lássa rajta a zúzódásokat, nehogy kiderüljön, mennyire távol esik a tökéletességtől az élete. Egy napon váratlanul beköszönt a szerelem, amelynek hatására Emma kénytelen tudomásul venni a saját értékét, bár ez azzal fenyegeti, hogy kiderül a titok, amelyet olyan kétségbeesetten takargat… Egy lány története az életet megváltoztató szerelemről, a leírhatatlan kegyetlenségről, és a törékeny reményről. A Reason to breathe a nagy kritikai elismerést aratott Breathing-sorozat első kötete.
Eredeti mű: Rebecca Donovan: Reason to Breathe
Eredeti megjelenés éve: 2011
Maxim, 2013
494 oldal 
ISBN: 9789632612751 
Fordította: Sóvágó Katalin





Már a megjelenés előtt szemeztem ezzel a könyvel, a fülszög alapján mindenképpen meg akartam szerezni és elolvasni a könyvet. A névnapomra sikerült is megkapnom, úgyhogy nagyon boldog voltam, hogy végre a magaménak tudhatom. 
Látszólag tökéletes élete van Emmának, de nagyon hamar kiderül, hogy ez csak a látszat. A suliban igyekszik "elszürkülni" nem felhívni magára a figyelmet, emellett jó tanuló, sportol és abban is nagyon tehetséges. Legjobb barátnője Sara, akivel jól kiegészítik egymást. Viszont Emmának van egy titka, amit próbál mindenáron megőrizni. Sara sejti, hogy miről van szó, de sajnos ő sem tud látványosan segíteni, igaz azért hazugságok kiagyalásában verhetetlen :) úgyhogy a maga módján mégiscsak segít barátnőjének és mélyen átérzi a helyzetét, hiszen nem egyszer sírva is fakad, amikor meglátja mit tettek Emmával a "rokonai".
"A holnap, az már egy másik nap – egy nappal közelebb leszek hozzá, hogy itt hagyjam ezt az egészet."
 Leginkább Carol, bár szerintem George ugyanúgy hibás volt abban, hogy szó nélkül tűrte amit a kedves felesége művelt Emmával. Attól a nőtől felfordult a gyomrom. Hihetetlen, hogy a gyerekekkel tudott normálisan viselkedni, Emma oké, hogy nem akarta tönkretenni az ő életüket, de én azt mondom, hogy az ilyen emberek nem érdemlik meg, hogy a gyerekeikkel legyenek, ez lett volna az ő büntetésük azért amit Emmával műveltek. Lehet gonosznak tűnök, de én így vélekedek erről az egészről. Azért a könyv végére Emma is bátrabb lesz és már kezd visszaszólogatni a boszorkának. Az pedig, hogy belép a képbe Evan, kifejezetten jót tesz neki, bár amikor kiderül, hogy a srác lelépett na azon kiakadtam...de persze visszajött *.*
Amin viszont TÉNYLEG kiakadtam az Emmának a Drew-hoz fűződő viszonya. Komolyan, miért kellett ez?! Mérges voltam, hogy Evannel semmi csók, Drew-t pedig lesmárolja sőt hagyja, hogy tapizza, lefektesse az ágyra..oké, hogy a fejében megszólalt a vészjelző, de naaaa. 
A könyv végére Emma szerintem látványos fejlődésen, változáson megy keresztül, azt tervezik Evannel, hogy elszöknek, viszont a könyvek hihetetlen vége van...:( 
Remélem hamarosan jön magyarul a folytatás!




8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó vélemény, én is hasonlóképp érzek. Szerintem is szólhatott volna Emma, hisz ki tudja, a rokonai idővel hogy bántak volna a saját kisgyerekeikkel. A Drew szálon kiakadtam, rettenetesen idegesített.

    (Hol lehetne nálad feliratkozni? Nem csinálnál esetleg egy bloglovinos oldalt? :))

    VálaszTörlés
  2. Szia! Elvileg sikerült bloglovint csinálnom :) Kicsit szenvedtem vele, amire megvolt az áhááá élményem :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy végül meglett az áhááá élményed. :D Végre feltudtam iratkozni. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is sikeresen feliratkoztam hozzád. :) Moning idézet kedvenc *.*
    Na megyek olvasni és tovább idegesíteni magam :D Caroline Hanson: Love is Darkness---> majd hozok erről is értékelést mert ezt a könyvet tényleg nem lehet szó nélkül hagyni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a feliratkozást! :) Örök kedvenc az a Moning idézet, szerintem nem is szabadulok meg tőle. :)
      Olyan jó, vagy olyan rossz az a Hanson könyv? Még sosem olvastam tőle semmit.

      Törlés
  5. Nem mondanám szörnyen rossznak, de jónak sem. Jobbra számítottam, DE inkább hajkitépést és fejet a falba verést vált ki az emberből :D Mondjuk nem akarlak lebeszélni róla, ha egyszer olvasnád, mert ki tudja lehet neked tetszene :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki tudja, lehet. :) Azért nem sietek vele. :) Mikorra várható értékelés?

      Törlés
    2. Ha minden jól megy akkor pénteken, ha nem akkor a hétvégén már egészen biztos :)

      Törlés